فراخوان پايان نگر و مبرم
اتحاديهء انجمنهای افغانها درهالند اتحاديهء انجمنهای افغانها درهالند

هموطنان گرانقدر؛

طوری که در جريان آخرين رويداد های پناهنده گی افغانها در هالند بويژه ملاقات مورخ 27 نوامبر سالجاری هيأت نماينده گی اتحاديه با يک مقام مسوؤل وزارت عدليه هالند قرار داريد ودرآن بوضاحت مشاهده ميشود که بنابر ايستايی Ambtsbericht مورخ 29 فبروری2000  وزارت خارجه اين کشور در برخورد مقامهای پناهنده پذير تغيير مثبت توقع برده نميشود و روند به يک چالش تازه مواجه است، پس  کميته دفاع حقوقی از پناهجويان وتدارک مظاهرات بعد از غور همه جانبه مصمم شد تا به پيشواز روز جهانی اعلاميه حقوق بشر مظاهره گسترده را سازماندهی وفراخواند.

خطاب به:

-        کسانی که خود تحت بهانهءارتيکل 1 اف کنوانسيون ژنيو از دريافت حق پناهنده گی در هالند محروم گردانيده شده اند،صرف نظر از اينکه درهر کتگوری ومرحله ای که قرار دارند!

-        اعضاء فاميل وخانوداه های ايکه والدين شان از اين ناحيه رنج ميبرند!

-        جامعه مهاجر افغان در هالند وآنهايی که خود پروبلم پناهنده گی ندارند!

-        نماينده گی های اروپايی وکشوری، احزاب وسازمانهای سياسی افغان که دفاع از حقوق بشر وحق پناهجو در سرلوحه کارسياسی واخلاقی شان قرار دارد!

-        حاميان ومدافعان حقوق بشر، دوستان هالندی حمايت کننده پناهجويان!

-        وهم جوانان رزمنده، پرشور وعدالت خواه افغانستان در هالند!

ما به شما مراجعه مينمايم که با استفاده از اين چانس در پايان سال 2009 يکبارديگر، ابهت، شايسته گی ومقاومت دليرانه تان را در دفاع از حقوق پناهجويان افغانستان درهالند تبارز دهيد و با اتحاد وهمبسته گی در کارزار تظاهرات وهمچنان تفويض قطعنامه مظاهره به مقامهای پارلمان هالند و شرکت در جلسه باز کميسيونهای مربوط پارلمان هالند فعالانه سهيم شويد ودين ومکلفيت تان را در دفاع از حق پناهنده گی که جزء حقوق بشر است  اداء نماييد.

هرگاه بتوانيم از اين چانس پايانی در دفاع از حق پناهجويان کاری را انجام دهيم در حقيقت توانسته ايم همه تلاشهای جريان سال را بسيج سازيم، هرگاه با بهانه جويی ها وتنبلی نتوانيم در اين روند شريفانه شرکت کنيم داشتن توقع بهبود وضعيت دشوار وناممکن  است.

محل ووقت مظاهره:

روزِ چار شنبه- 9- دسامبر- 2009م.؛

تجمع وميتنگ از ساعت: 12:00 ( ظهر) الی ساعت 15:00 (بعد از ظهر)؛

محل گردهمايی: ميدانِ مقابلِ تعميرِ پارلمانِ هالند.

کسانی که از محلات دور تر می آيند، سعی شود که در کوردينه همديگر راهی مظاهره شوند.

بااحترام

 

خاطره:

فروشگاه بلوکر Blokkerتکت های ترن را که در تمام وسایل ترانسپورتی در جریان روز اعتبار دارد،به قیمت 28 یورو برای دونفر عرضه می دارد.دوستانی که از راه های دور در مظاهره اشتراک می ورزند،می توانند از همین امکان استفاده نمایند.


December 4th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها